Tuesday, May 16, 2017

Promo Superindo

Promo Superindo - Sejarah Super Indo Sejak tahun 1997, Super Indo tumbuh dan berkembang dengan rakyat Indonesia. Sekarang, Super Indo mempunyai 103 * cawangan tersebar di 15 bandar-bandar utama di Indonesia dan disokong oleh lebih daripada 6000 * pekerja terlatih. Super Indo menyediakan pelbagai produk yang luas setiap hari dengan dipercayai, kualiti yang lengkap, harga yang rendah, dan lokasi kedai yang mudah dicapai.


Kesegaran dan kualiti produk sentiasa dikekalkan melalui pilihan sumber yang baik dan pengendalian dengan prosedur operasi standard yang sentiasa dipantau. Ini menjadikan Super Indo pilihan tempat membeli-belah yang sentiasa "segar", "lebih cekap" dan "Closer". Promo Superindo merupakan rangkaian runcit antarabangsa Delhaize GROUP, yang berpangkalan di Belgium dan tersebar di 3 benua dan 11 negara (Belgium, Luxembourg, Greece, Romania, Albania, Serbia, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Montenegro, Amerika Syarikat dan Indonesia) dengan Lebih daripada 3,452 kedai **. Delhaize Group disenaraikan di Euronext Brussels (DELB) dan bursa saham di Bursa Saham New York (DEG).


Pemerkasaan Ekonomi Tempatan Sebagai penyokong produk tempatan, di mana sahaja Super Indo terletak, Super Indo komited untuk memajukan ekonomi tempatan. Dengan Promo Superindo bekerjasama dengan petani tempatan, Super Indo terlibat secara langsung dalam memajukan ekonomi tempatan dan memberi kuasa kepada perniagaan kecil dan sederhana yang pembekal untuk kedai Indo Super. Dengan terus berkembang dan mengembangkan rangkaian, Super Indo kini membuka peluang-peluang pekerjaan kepada masyarakat setempat. Super Indo sentiasa mengemukakan persekitaran kerja yang kondusif yang boleh memberi inspirasi kepada masyarakat yang lebih luas untuk membangunkan potensi kerjaya dengan Super Indo.


Promo selengkapnya ------> Promo Superindo

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home